آتش باش

در این بلاگ از سیستم های گرمایشی مختلفی که به صورت روزمره در حال استفاده هستن صحبت خواهم کرد و تجربه ی خودم در استفاده از اونها را با شما در میان خواهم گذاشت.

آتش باش

در این بلاگ از سیستم های گرمایشی مختلفی که به صورت روزمره در حال استفاده هستن صحبت خواهم کرد و تجربه ی خودم در استفاده از اونها را با شما در میان خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

استفاده از تجهیزات گرمایشی در تمامی گلخانه ها امری ضروری می باشد . در این بین در برخی گلخانه هایی که به صورت خانگی فعال هستن و یا گلخانه هایی که در پشت بام موجود هستند، استفاده از سیستم های سرمایشی بزرگ امکان پذیر نبود و نیاز به استفاده از سیستم های سرمایشی کوچکتر و با اندازه ی کوچکتر وجود دارد . از این رو میتواند اقدام به خرید بخاری برقی فن دار کرد که گزینه ای بسیار مناسب برای ایجاد گرما در سالن های کوچک می باشد.

این نوع از بخاری از برق برای تامین گرما استفاده می کند . در نتیجه نیروی برق مورد استفاده توسط این دستگاه هیچ الودگی ایجاد نکرده و انرژی تولیدی کاملا پاک می باشد. با توجه به این انرژی تولیدی امکان استفاده بدون نیاز به خروجی از دستگاه فراهم شده است که استفاده از دستگاه را در محیط های خانگی و کاملا بسته نیز امکان پذیر می کند .

سیستم کاری دستگاه به گونه ای است که المنت های دستگاه توسط انرژی برق روشن می شود. با روشن شدن المنت ها گرما توسط دستگاه ایجاد میشود . سپس یک فن قدرتمند که در پشت دستگاه قرار دارد شروع به کار میکند .

میزان سرعت این فن قابل تنظیم می باشد. با شروع بع کار این فن گرمای ایجاد شده توسط المنت ها در کل فضا منتشر شده و محیط گرم میشود . این دستگاه دارای بدنه ای بسیار مقاوم در مقابل زنگ زدگی می باشد و از این رو میشود دستگاه را بدون هیچ نگرانی در محیط های گلخانه ای نگهداری کرد .

حتما پیش از انتخاب و خرید دستگاه اطمینان خاطر نسبت به فضای کلی مجموعه و میزان ساپورت گرمایش دستگاه داشته باشید چرا که اگر فضا بزرگتر از میزان حداکثر فضای قابل پوشش توسط دستگاه باشد ، گرمادهی کلی دستگاه دچار اختلال شده و در نتیجه انرژی مصرف دستگاه نیز افزایش خواهد یافت.

در برخی از نمونه ها امکان تنظیم دما با توموستات دمایی نیز مهیا شده است. ترموستات در این دستگاه ها بر روی دستگاه قرار میگیرد و میزان دما و همینطور محدوده ی دمایی توسط کاربر مشخص میشود. سپس دستگاه شروع به کار کرده و در صورتی که دمای محیط اطراف دستگاه از مقدار مشخص شده کاهش یا افزایش بیابد، دستگاه روشن میشود و در غیر این صورت دستگاه خاموش شده و سیستم به حالت اماده به کار میرود.

از دیگر موارد مورد اشاره میتوان به میزان مصرف انرژی اشاره کرد . با توجه به اینکه دستگاه از اخرین تکنولوژی های تولید دستگاه و تکنولوژی ایجاد گرما همراه با فن کم مصرف و مدرن استفاده میکند ، مصرف انرژی دستگاه بیشتر از پیش کاهش می یابد.

از این رو پیشنهاد میشود در زمان خرید به خوبی به برند و ویژگی های مختلف و اضافی دستگاه توجه کرده و بخاری برقی مناسبی را خریداری کنید. سعی کنید فن دستگاه ار تست کرده و فنی انتخاب کنید که میزان سروصدای بالایی نداشته باشد .

البته اگر دستگاهی تمامی ویژگی های مناسب را داشت و فقط فن ان صدای بالایی بود ، میتوان با توجه به مساعد بودن سایر شرایط امکان خرید ان را در نظر گرفت.

 

  • ۰۰/۰۵/۰۱
  • محمد محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی