آتش باش

در این بلاگ از سیستم های گرمایشی مختلفی که به صورت روزمره در حال استفاده هستن صحبت خواهم کرد و تجربه ی خودم در استفاده از اونها را با شما در میان خواهم گذاشت.

آتش باش

در این بلاگ از سیستم های گرمایشی مختلفی که به صورت روزمره در حال استفاده هستن صحبت خواهم کرد و تجربه ی خودم در استفاده از اونها را با شما در میان خواهم گذاشت.

  • ۰
  • ۰

پرورش خیار از طریق گلخانه نیز درآمد بالایی برای شما خواهد داشت با توجه به اینکه خیار در فصل کاشت تا دو الی سه بار قابل برداشت است بنابراین در صورتی که شرایط دما و رطوبتی خوبی را برای این سبزی فراهم کنید درآمد بسیار بالایی را از آن بدست خواهید آورد. 

این نکته را به یاد داشته باشد که خیار در فصل بهار و تابستان به دلیل فراوانی پرورش در زمین قیمت پایینی دارد پس کاشتن آن در فصل بهار و تابستان به صرفه خواهد بود. اما اگر می خواهید آن را به قیمت بالایی به فروش برسانید در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان آن را بکارید. حتی می توانید آن را برای صادرات به کشور های عربی و خلیج فارس نیز پرورش دهید کافیست که یک صادر کننده معتبر زیر پیدا کنید و صادرات محصولات خود را به او بسپارید تا همه کارها را برای شما انجام دهد. 

سه عامل مهم در پرورش خیار آب کافی ، دمای مناسب محیط بین  25 الی 27 درجه  و رطوبت مناسب بین 40 الی 50 درصد می باشد که همه این موارد توسط تجهیزات امروزی قابل تامین هستند. مثلا برای گرمایش گلخانه خیار می توانید از هیترهای مخصوص گلخانه استفاده کنید برای تامین رطوبت نیز می توانید از رطوبت ساز های التراسونیک یا مه پاش های پروانه ای استفاده کنید و در نهایت برای آبرسانی بهتر و دقیق تر می توانید از شیوه آبیاری قطره ای استفاده کنید.

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • محمد محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی